fredag 1. juni 2007

Vi nyter gode dager....

Ja nå nyter vi virkelig livets gode dager her hjemme.....det er jo ett fantastisk vær ute med god temperatur. Da er det jammen meg godt og være ut hele dagen og virkelig kjenne det på kroppen når kvelden siger på :-)

Maya (sjefen sjøl på scrapping.no) er jo på besøk her på Sola nå så dagene går sammen med dem. Oda spør jo hver gang de går hjem når hun skal få leke med Sarah igjen så jeg tror nok hun har savnet henne etter at de flyttet. Men nå får de jo mange dager sammen før de igjen tar og vender nesa til Bergen. Så vi får bare nyte dagene sammen med ungene. Det er jo så kjekt når Maya også har fått baby, så det blir litt baby-snakk og masse scrappesnakk om dagene.

Idag har det blitt litt shopping med nye scrappesaker..... så nå tror jeg at jeg skal love meg selv at jeg skal scrappe 20 lo'er før jeg i det hele tatt tenker på å kjøpe noe nytt. Det er skammelig hvor mye man handler og handler og pengene fyker ut i løse luften. Man får søren meg ikke mye for pengene i denne fantastiske hobbyen :-) Men all hobby koster jo trøster jeg med så da får det bare stå til.

Tenkte at jeg skulle hive meg på skisseutfordringen på scrapping.no......visst jeg får tid da...har iallefall masse ideer oppi hodet så får vi se om det kommer ned på papiret til slutt.

I helgen her nå så skal det være ett stror flystevne på Sola. SOLA AIR SHOW......de regner visst med ca 40.000 besøkende. I og med at vi bor ganske så nære flyplassen så kommer flyene tett innpå oss her i hagen. Helt vanvittig og se de svære jagerflyene fly 6 om gangen og rød og blå røyk ut bak. Skikkelig rått..... og så bråker det noe sinnsykt. De går jo søren meg loddrett rett opp og looper og det hele. Sitter og lurer på om jeg skal være med gubben imorgen og se på vidunderene.

Her er ungene sammen med Maya sine unger og koser seg med jordbær i hagen. Det var jo så godt og varmt at de fikk rett og slett hive av seg strømpebuksene :-)

Nå tror jeg rett og slett at jeg skal se gjennom alt stasjet jeg har shoppa idag, så kanskje jeg kan få begynt på den skisseutfordringen.....skissen passer iallefall perfekt til ett bilde jeg vil bruke.

Ingen kommentarer: