laurdag 23. juni 2007

Vi har vært på telttur :-)



Ja tenk at jeg har vært på telttur med Oda for første gang. Grethe med familie har jo campingvogn, så da måtte vi jo finne på noe sprell nå i sommervarmen :-) May Lis fra Scrappejungelen skulle også besøke Grethe og ligge i telt med Ida. Da bestemte vi oss for at vi skulle ha hver sitt telt med hver sin unge inni :-) Og lik ble det bokstavelig talt.
Ungene storkoste seg sammen og de lekte både i sand og vann. Utrolig kjekk plass for ungene og boltre seg.


Vi skulle ligge en natt fra fredag til lørdag. Oda kunne nesten ikke vente til denne dagen skulle komme og det sto nom til forventningene hennes vil jeg tro. Hun har allerede spurt når vi skal reise igjen og ligge i telt.

Så vi ha kost oss både små og store denne helgen, men jeg må jo si at jeg er en smule trøtt idag for det ble jo ikke så mange timene på na mor. Alltid kjekt og drøye natten lengst mulig med hyggelig prat over en flaske rødvin. Det er slike dager/netter som man husker når sommeren er slutt.

Bilde til høyre over her er jo bilde av Oda og Emil (sønnen til Grethe)......Oda er veldig glad i denne gutten til Grethe, og får hun bære rundt på han så er hun i sitt ess. Synes dette bilde ble koselig av de begge......endelig fikk jeg Emil til og smile godt :-)

Her kommer litt bilder fra Oda sin føste telt-tur. Gleder meg til og scrappe disse bildene. Bildene under her er for det meste av Oda og Ida (datteren til May Lis)










Alt i alt var det en kjempekoselit tur til Ølberg.......håper at vi får komme igjen en annen gang. Tror rett og slett at vi skal kjøpe oss ett telt på mandag *fnis* For denne gangen bare lånte vi ett telt for å se hvordan det var :-)
Nå skal jeg rett og slett sette meg ned og scrappe ferdig en lo jeg begynte på på torsdag.

Ingen kommentarer: