søndag 3. juni 2007

På Soma gård


Idag har vi hatt en aldeles nydelig dag på Soma gård.....Maya og ungene og 2 andre venninder av meg var med på tur hele dagen og grillet og koste oss en hel haug. Rett og slett herlig og bare slippe ungene løs og de springer og leker hele dagen. Soma gård er jammen meg en kjekk plass og være.

Legger ved ett lite bildedryss fra dagen idag :-)















Nå er jeg så trøtt at jeg tror rett og slett at jeg legger meg for kvelden....det tar på en voksen kropp med så mye frisk luft :-)

3 kommentarer:

Mari sa...

åh, det så kjekt ut!! vi hadde faktisk tenkt å reise dit i dag vi også, men dro til kongeparken istedenfor. Var kjempekjekt det også! men kjenner jeg er klar for en tur tilbake til soma gård!det er som du sier, en kjempeplass å være!!!

Kjersti sa...

Så knallkjekt ut det der! Tenker barna koste seg også - og ikke minst er det jo kjekt å få så mange flotte scrappebilder ;)

Elizabeth sa...

Så mange flotte bilder- her er det mye scrappe- materiale:) Skjønne unger du har!