onsdag 27. februar 2008

Er så møkkalei dette været....


Er så utrolig LEI dette møkkaværet vi har hatt nå i månedsvis :-( Det renger og blåser stikker og strå her hver eneste dag og det som frister meg aller minst er og være ute i dette været.

Tenkte jeg skulle gå en tur ikveld, men jeg har gitt opp før jeg har kommet meg ut i gangen for nå blåser det opp her igjen og pisseregner. Blir rett og slett "værsyk" av dette her. Skikkelig tiltaksløs :-(

Det eneste jeg får gjort om dagene er jo å vaske klær og rydde heimen. Men nå er jeg virkelig lei av det også :-)

Måtte jo bare ta et bilde av Frøya som er med og bretter klær...hun begynner faktisk å bli ganske vant med å sitte i skittentøykorga mens mamma bretter klær. Sitter bare og gliser fra øre til øre :-)

Tror rett og slett at jeg skal lime sammen en jule lo til Oda som ligger her på pulten......det var skikkelig fort gjort og lage denne for jeg bare hermet etter en jeg har laget til Frøya :-)

2 kommentarer:

Marit sa...

Hei igjen!
Ikke rart dere er lei vêret dere har hatt og har,det står i stor kontrast til det vi har hatt her. Skikkelig vinter siden november,så nå vil vi ha vår!!!!

Catrine sa...

Først og fremts - gratulerer med Frøyas ettårsdag! Herlighet som tiden flyr! Flotte bilder av bursdagsjenta.
Utrolig kjedelig med regn og vind... Her har det ikke vært så verst i det siste - men vi har fortsatt masse snø og masse is. Jeg ser bare frem mot vår og sommer nå!!!
Håper du får scrappet litt! :D