fredag 15. februar 2008

"Krigen" går videre.....


.......og jeg er fortsatt med :-) Tusen takk for alle stemmene jeg fikk på krigsrunden denne omgangen. Oppgaven denne runden var at man skulle bruke fargene blått og brunt. Av pynt skulle det være med stjerner. Ellers sto oppgaven fritt frem. Jeg vant min gruppe denne runden, og det var utrolig kjekt for jeg synes det var utrolig mange flotte lo'er denne gangen. Nå er vi søren meg bare 4 stykker igjen, så nå blir det jo verre og verre for hver runde og klare seg. Skal bli spennende og se hvor langt jeg går i denne krigen på scrapping.no


Ellers så prøver jeg å rydde og vaske litt i heimen til helgen......men det er søren meg ikke bare bare med 3 masete unger i beina hele dagen. Alle her har vært oppe siden 06.00 idag så jeg kjenner meg trøtt allerede og klokken er bare rett over elleve. Føles ut som det er langt på kveld. Men jeg overlever vel det også. Oda våkner jo bare tidligere og tidligere om morgenen, så jeg håper jo at hun vokser dette tullet av seg. Jeg må jo også bare bli flinkere og komme meg i seng om kvelden slik at jeg slipper å sitte som en vaskefille hver morgen og i tilegg være pottesur og irritert.

Til helgen så har vi ingen planer så vi får rett og slett se hva den bringer. Håper i det minste på et flott vær så vi kan være litt ute i frisk luft. Vinterferie uka begynner jo på skolene her nå i uka som kommer. Da kommer Maya og ungene fra Bergen så det blir nok noen dager med dem tenker jeg. Oda gleder seg masse til Sarah og Philip kommer på besøk og at hun kan få leke med dem. Oda spør hver dag hvor mange dager det er igjen til de kommer. :-)

Ønsker dere alle en riktig GOD HELG!

4 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Det er en nydelig LO du har laget, virkelig lekker i fargene!

Anonym sa...

I first visited your blog, but my antispyware said that he is infected with an unknown virus.
I deleted the virus through this AntiSpyWare.
The virus does not manifest itself but gradually destroys information on the computer.

Heidi sa...

NYDELIG layout som fikk min stemme Anne!!!
Ha en flott helg.

Anonym sa...

Lekker som fy den siden der.....snakkes snart gitt! I morgen blir det pakking og søndag morgen drar vi nedover - ungene og mor gleder seg :-))) Stemplene er pakka så nå blir det masse maling :-))