torsdag 21. februar 2008

Vinterferie og møkkavær

Så var det vinterferie og et forferdelig vær. Maya og ungene er på Sola besøk så da er uka fullbokket med aktiviteter og shopping. Eller det vil si at aktivitetene ikke går som planlagt pga det dårlige været.
Men vi scrapper og koser oss på kveldstid og prøver og ta igjen litt av kosen den veien.

I og med at Maya nå er her i vinterferien så har det blitt en del "scrappe shopping" :-) Noe må vi jo finne på i regnværet. En tur til Kvadrat har vi også hatt.

Igår var den første oppholdsdagen på flere dager så da bestemte vi oss for å pakke matsekken og dra til ormen lange. Jeg trodde jo at denne dagen skulle vi være mange timer ute, men etter 2 1/2 time så sa det bare stopp, for da var vi så blåfråsne i kroppene at vi vendte nesa hjemover. Det var rett og slett bikkjekaldt og den kalde vinden gikk gjennom marg og bein. Men ungene kose seg med niste og spann og spade....og ikke minst VANN. Oscar grein jo for at vi ville gå hjem igjen. Men da bare lokket jeg han med at han skulle få bade i badekaret når han kom hjem, og da gikk han villig hjem :--) Har tatt litt bilder fra turen som jeg bare legger ut litt her nedover.








Alt i alt en fin tur men det kunne absolutt vært varmere i været :-)

Ellers så var jeg på scrappetreff hos Annette (Pearl) igår. Der var Flode, Maya og Mona også. Vi hadde det koselig og det var skikkelig kjekt og se Mona igjen. Føltes rett og slett ut som ett treff for de gamle gode traverene som gikk på Madla treff før i gamledager :-) Så fikk vi jo se den flotte nye leiligheten til Annette i samme slengen. Hun har virkelig fått seg et fin rede for seg og Endre :-) Håper det ikke blir så altfor lenge til neste treff.

Oda har overnattings-gjest her idag. Sarah til Maya ligger her inatt, og de to turtelduene storkoser seg i lek på rommet nå hører jeg. De fniser og ler akkurat som jeg gjorde når jeg var liten :-)
Ikveld skal jeg rett og slett vadre meg ut på sofen og se litt på tv. Har enten hatt besøk eller vært på besøk hele denne uken så det skal blir godt og ha litt pusterom mellom slagene. Etter at Maya har reist så kommer jeg vel til å sove en uke :-)))

Ingen kommentarer: