laurdag 2. februar 2008

I disse karnevalstider.....



Ja nå er det jo karnevalstid, og igår var det karneval i Oda sin barnehage. Oda ville være katt denne gangen så da ble det jo slik :-) Hun var superstolt der hun gikk ut dørene med kattehale og katteører :-) Hun hadde egentlig fri igår siden det var fredag og hennes fridag, men siden de skulle ha karnevals så fikk hun være med på det.

Ellers så er det jo kommet SNØ her idag......har vært full snøstorm til nå, men nå klarner det visst mer opp og solen er til og med fremme.

Idag skal vi i barneselskap til broren min sin datter som allerede er 1 år idag. Utrolig hvor fort dette året er gått....og om 3 drøye uker så er det Frøya som er 1 år.

Ikveld skal vi til ett vennepar av oss på besøk....så da er det farmor som kommer hit ikveld og skal sitte barnevakt. Mine foreldre er jo dratt til syden for 4 uker så da er det lettere og få barnevakt hjem her enn at vi skal plassere vekk 3 unger. Skal bli godt å komme seg ut litt på kveldstid.....det er ofte bare jeg som stikker ut og lufter meg på scrappetreff, og ellers vennebesøk. Men ikveld skal begge ut og jeg regner med at vi får en koselig lørdagskveld hos Elisabeth og Atle.

Ønsker dere alle en riktig GOD HELG!

2 kommentarer:

Anita Hagen sa...

Naaaaaaå så søt pusekatt *sukk* Utrolig lekker kostyme på ei utrolg nydelig lita jente.

Kos dere masse i kveld Anne. Godt å komme seg ut på en liten "luftetur" som du selv sier.

Ha en strålende helg videre
(nå skal jeg ut og måke gårdsplassen jeg...jippiii...endelig kom det snøfall til oss også. Jeg ELSKER vinter og snø :-))

Klem Anita

Catrine sa...

Så søt Oda er! Herlig kostyme!
Hos meg er det ingen barnehagebarn, ergo ikke noe karneval...
Kos dere med barnafri i kveld!
Det er det jammen lenge siden vi har hatt, hehe.