måndag 11. februar 2008

Ny uke....nye muligheter :-)



Ja så var det ny uke , og nye muligheter :-)

Igår var det morsdag og da fikk jeg en bukett med tulipaner av min kjære :-) Jeg elsker tulipaner, og syns det er en vakker blomst. Vi var også hos svigermor på kaffi igår. Hun fikk også en bukett med tulipaner og ble veldig glad for den. Jeg har jo bakt over 100 boller de siste dagene, så jeg tok med en stor brødpose med boller til kaffien og de falt godt i smak :-) Ingenting er bedre en ferske hjemmelagde boller.

Idag har jeg hatt en herlig dag her hjemme.....har virkelig fått gjort litt i heimen. Oscar har ligget hos farmor inatt og Oda var jo i barnehagen idag, så idag har det bare vært meg og Frøya her hjemme. Utrolig luxus å være hjemme med en unge. Så jeg har fått støvsugd og gjort masse husarbeid hele dagen, og enda var det et par timer igjen med frihet mens Frøya sov i hele 4 timer i ett strekk idag. Det var jo så stille og deilig i huset for en gangs skyld, så da sov hun som en bjørn :-) Har til og med fått tid til å scrappe på dagtid idag....det er noe jeg stort sett aldri gjør. Men etter 4 timer med husarbeid så syns jeg at jeg fortjente å sette meg ned litt med mine ting og tang. Jeg klarte faktisk å gjøre ferdig krigsoppgaven til scrappkrigen på scrapping.no Så den må jeg få scannet og sendt avgårde ikveld.

Eller er det stille og rolig her nå....alle ungene sover og det er rett og slett STILLE i heimen....herrrrlig!

Mor går det veldig fint med etter at hun havnet på sykehus i syden. Hun ligger fortsatt på intensiven, men vil nok snart bli flyttet over til en annen avdeling. Hun har fått masse nytt blod i kroppen så nå spøker hun jo med at nå har hun spansk blod i årene :-) Var godt å høre stemmen hennes på lørdag......uff det har ikke vært noe kjekk opplevelse dette her. Det verste har jo vært at hun befinner seg en helt annen plass enn Norge. Men hun skryter voldsomt av plassen hun ligger på, og at alle er så hjelpsomme. Så det er jo bra da. Gleder meg til de kommer hjem igjen.

Imorgen er det full rulle på barseltreff med Frøya. Ser alltid frem til disse treffene for vi er jo sånn en koselig gjeng med meninger om det meste :-)

Legger ved et nærbilde av tulipanene jeg fikk igår :-)

2 kommentarer:

Maya sa...

Flotte tulipaner - stas med morsdag :-) Skal bli kjekt i vinterferien - ungene gleder seg masse til Solatur :-)) Håper bare været holder så det går ann å kjøre ned. Nå skal vi pakke sakene våre og dra på babysang :-)) Ha en fin dag i barseltreff - vi har i morgen!

Elisabeth Helland sa...

nydelige tulipaner.....og du, håper du får ei herlig helg...klem